Testimonials

Hieronder leest u  wat ouders, kinderen en leraren zeggen over Foutloos Rekenen.

Laat uw kind een cursus rekenen volgen bij Foutloos Rekenen

Wat mensen over ons zeggen op LinkedIn

15 juni 2017

Henk Brat
Partner/Advocaat bij LEXSIGMA Advocaten. Gespecialiseerd in Ondernemingsrecht.

"Mijn zoon Niek scoorde in groep 7 met rekenen op VMBO niveau en na de cursus foutloos rekenen op VWO niveau! Het was hard werken en ik ben Aydin en zijn team zeer dankbaar!"

15 juni 2017

Catriona Ester
Communications Manager

"This year, Aydin has helped our son go from failing every maths exam to getting a 9.3 in his final VWO wiskunde B exam. Maths is an extremely difficult subject to teach, and the general notion seems to be that you either get it or you don't. By taking his students back to basics, Aydin rebuilds the knowledge and, at the same time, the confidence lost during maths lessons at school. Moreover, he has an amazing ability to connect with young people and is a highly motivating teacher. He makes students feel welcome and offers a safe environment in which to learn. My son has a huge amount of respect for Aydin and would take all his advice on board. He would willingly spend several hours a week, in addition to the official course hours on Sunday afternoons, working on his maths in Aydin's office. We are extremely grateful to Aydin for his patience and time and would not hesitate to recommend his services."

15 juni 2017

Roman Tarlavski
Partner at CMS

"Onze Ben behaalde bovengemiddelde resultaten in de 5de van het gymnasium voor al zijn vakken (een E&M pakket met talen, geschiedenis, aardrijkskunde, economie en Wiskunde B) en het leven was goed. Totdat hij op een dag met een 2,9 voor een Wiskunde B proefwerk thuiskwam. Het was een eenmalige 'slip of the pen'. Hij zou meer tijd aan zijn Wiskunde besteden, meer in de klas opletten en het zou allemaal goedkomen, net zoals met de andere vakken. Een paar weken later kwam hij enigszins beduusd thuis met een 3,2. Hij begreep er niets van. Hij had immers heel goed geleerd. Had hij simpelweg geen aanleg voor Wiskunde zoals zijn vader (in de 3de met een taak laten vallen)? wij begrepen dat er een probleem was dat hij zelf niet in staat was om op te lossen. Wij kenden Aydin en hadden hele goeie dingen over hem gehoord. Wij begrepen dat Ben hulp nodig had om zijn cijfer naar en voldoende op te krikken. Aydin kwam bij ons thuis. Zijn enthousiasme voor Wiskunde werkte aanstekelijk. Volgens Aydin zijn er geen slechte leerlingen. Sommigen hebben alleen niet goed opgelet of de basis gemist. Hij is direct met Ben aan de slag gegaan. Zij aanpak was erg grondig. Ben moest zich eerst de basis eigen maken. Er moest worden afgebroken en opnieuw opgebouwd. Ben was in het begin sceptisch maar is vrij snel een 'believer' geworden. Aydin gaf zijn zelfvertrouwen een enorme boost en hem het gevoel dat er niets was op Wiskunde-gebied wat Ben niet kon bereiken. Ben ging steeds meer tijd doorbrengen op het instituut. Hij kon er altijd terecht ('s-avonds en in het weekend) en Aydin stond altijd voor hem klaar. Aydin was erg geïnteresseerd in zijn vorderingen op school en zij appten voortdurend met elkaar. Het bleek dat Ben behoorlijk achterop was geraakt en het heeft even geduurd, maar vrij snel gingen de cijfers omhoog en werd de eerste voldoende gevierd. Het ongelooflijke gebeurde, Ben begon Wiskunde leuk te vinden. Ben is gisteren cum laude geslaagd voor zijn eindexamen, met een 9,8 voor Wiskunde B, het hoogste cijfer van de hele jaarlaag. Wij hebben een slimme zoon, ik geef dat direct toe, maar hij had het nooit zonder Aydin gered. Zijn methodische aanpak, zijn liefde voor het vak maar met name het zelfvertrouwen dat hij onze Ben gaf, hebben ervoor gezorgd dat Ben niet alleen extreem goed in Wiskunde is geworden maar van het vak is gaan houden. Ben gaat Rechten studeren maar overweegt serieus om Wiskunde als tweede studie te doen. Ik was altijd de mening toegedaan dat er twee soorten mensen waren, mensen die goed waren in Wiskunde en mensen die dat nooit zouden worden. Dankzij Aydin heb ik mijn mening veranderd. De samenwerking van Ben en Aydin heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Wij zijn hem eeuwig dankbaar."

5 juni 2017

Albert Goldsteen
Oprichter Goudsteen & Company

"Onze dochter Julia wilde graag beter leren rekenen. Ze zit in groep 8 en rekende tot aan de start van haar rekencursus bij het NMI op het niveau van groep 7. En ook op dit niveau scoorde ze een E en behoorde ze tot 10% laagst scorende leerlingen. Aydin en het NMI vind ik om meerdere redenen een verademing in onderwijsland. 

1) De passie en overtuiging waarmee Aydin en zijn team werken aan hun missie om rekenen net zo'n basisvaardigheid te maken als lezen. 
2) Ze hebben het lef gehad om dwars tegen alle methodieken en overtuigingen in een aantal basisrecepten te ontwikkelen die echt werken. 
3) Ze stemden vooraf met Julia én met ons het te volgen traject af. Julia zag al na de proefles in dat ook zij kon leren rekenen en was daarom erg gemotiveerd.
4) Last but not least. Onze Juul heeft de meest steile leercurve in haar leven tot nu toe laten zien. Na enkele weken was ze een van zeldzame leerlingen die de eindtest bij een eerste oefening direct foutloos maakte. En misschien nog belangrijker. Julia is niet alleen veel beter geworden in rekenen, maar heeft ook een enorme dosis zelfvertrouwen en discipline er bij gekregen. 

Ik wens Aydin en zijn team - maar vooral ook de bestaande instellingen in NL - toe dat NMI de ruimte krijgt om haar visie, expertise en passie over te brengen op de scholen in Nederland."

17 december 2016

Hester Otter
Journalist, content specialist, copywriter, projectmanager en mede-eigenaar Studio Peppar

"Aydin zorgt voor een stevige rekenbasis waar kinderen erg veel profijt van hebben. Aan de hand van zijn 'rekenrecepten' krijgen kinderen tools waarmee ze ingewikkelde sommen zelf leren op te lossen. Dat geeft hen veel zelfvertrouwen. Hierdoor blijkt een 'rekenprobleem' opeens een stuk minder problematisch."

17 december 2016

Harriette Kockelkoren
Consultant at FRESHE Search & Solutions

"Het NMI is absoluut een aanrader. Onze zoon (groep 7) heeft met veel plezier en goed resultaat de training 'Foutloos Rekenen' bij Aydin (en zijn collega's) gevolgd en met een diploma afgesloten. Je kind wordt er zeer gedisciplineerd door en leert wat doorzetten is. Het is prettig een rekenmethode te kennen, die altijd werkt. De kinderen krijgen het diploma niet voor niets, er moet heel hard gewerkt worden, een investering die het dubbel en dwars waard is. Ons kind beheerst nu de gehele basisschoolleerstof rekenen t/m groep 8. Zeer veel dank!"

17 december 2016

Natasja Jager-Schijve
Director Splintt online training services

"Als je een zoon of dochter hebt die net zo rekende als mijn Juliet van 10 jaar, en je hebt het gevoel dat de methode van school gewoonweg niet landt, dan is de rekencursus van het NMI een enorme aanrader. De methode is heel gedegen opgebouwd, en dat durf ik als didacticus te zeggen. Met een wekelijkse les van 2 uur en een portie huiswerk van 1 uur per dag is het een pittig, maar succesvol geheel. Het rekenen wordt echt geautomatiseerd, waarna ook de redactiesommen telkens een beetje beter gemaakt worden. Het fijne is dat het naast goed kunnen rekenen, ook enorm veel zelfvertrouwen oplevert. En huiswerk discipline. Er is een basis gelegd waar ze haar hele leven plezier van gaat hebben."

17 december 2016

Giovanni Doesburg
Freelance Digital Marketeer

"Mijn zoon... 11 jaar... een dromertje... wil graag prof. voetballer worden... houdt van alles dat met een beeldscherm te maken heeft. Vind school slechts een plek om zijn vrienden te ontmoeten. Hij zit nu in groep 8 dus het roer moest om. M.aw. meer focus om zijn zelfverttouwen te vergroten, zijn reken skills op peil te krijgen en de discipline bijbrengen van regelmatig en op een slimme manier je huiswerk te maken. 
Ik was eerlijk gezegd een beetje sceptisch aan het begin, maar NMI heeft mijn verwachtingen in 12-14 weken dik overtroffen. Aydin en zijn team kunnen naar mijn mening van elk kind een rekenwonder maken. Het mooie van de cursus is dat het zelfvertrouwen van mijn zoon zodanig is toegenomen dat hij nu voor alle vakken op school goede cijfers haalt. Hij geeft zelf aan dat hij nu veel meer de rust heeft om vragen volledig te lezen voordat hij aan zijn antwoorden gaat werken. Overall: NMI is een dikke aanrader! Thanks, Aydin en team."

25 oktober 2016

Robert Bakker- Advocaat, Bouwrecht, Ondernemingsrecht RJB Advocatuur

"Wij hebben onze dochter de cursus Foutloos Rekenen laten doen bij het instituut van Aydin Cihangir, omdat de methode die de school aanbiedt voor haar niet werkte en ze eind groep 6 matige Cito-scores had voor rekenen. Aydin werkt met hoog gekwalificeerde docenten op master niveau, die de kinderen binnen drie maanden door de rekenstof van groep 3 tot en met groep 8 loodsen. De cursus is zodanig intensief (twee uur les per week en iedere dag huiswerk) dat het rekenen heel snel wordt geautomatiseerd. De methode die wordt gehanteerd is zgn cijferend rekenen, dus de methode die kinderen moeten beheersen zodra ze naar de middelbare school gaan. Het resultaat van de cursus is dat onze dochter in drie maanden tijd van een cito score D naar een hoge B is gegaan. Ze heeft veel meer plezier in rekenen gekregen en ze heeft hierdoor veel meer zelfvertrouwen. Het is iedere euro waard geweest. 

Ik zou iedereen met kinderen in groep 6/7 die moeite hebben met rekenen of met de schoolmethodes, van harte willen aanbevelen om deze cursus te volgen."

25 januari 2016

Jessica Kersten
Co-founder & CD at Cloudfactory

"Mijn zoon heeft door de cursus Foutloos Rekenen zo'n ongelofelijke vooruitgang geboekt, dat hadden we ons nooit kunnen voorstellen. We hebben hard moeten werken, een uur huiswerk per dag voor 4 maanden, echt pittig. Eind 2015 ronde hij de cursus af en nu haalde hij in Januari 2016 al een 8,5 en een 9,5 voor zijn reken toetsen. Wie had dat ooit gedacht, fantastisch!"

18 januari 2016

Amber Voûte
Organisatie/Congressen/Beurzen/Zakelijke Evenementen/Director/Owner

"Omdat onze dochter destijds in groep 7 onvoldoende haar rekenen beheerste hebben we besloten om haar met de spoedcursus een vaste basis te geven. Het heeft voor haar erg goed uitgepakt en wij zijn dan ook zeer te spreken over de professionele aandacht en de methode! Niks is teveel. Dank en succes met de verdere plannen!"

5 januari 2016

Esther Spetter
Ervaren (interim) manager en toezichthouder in publieke domein met visie op control en governancevraagstukken

"De docent van "Foutloos Rekenen" heeft mijn dochter in vier maanden alle 'recepten' bijgebracht die een basisschool leerling na zes jaar moet kennen en kunnen toepassen. Het overbrengen van de recepten in combinatie met het dagelijks huiswerk, waarbij de sommen eindeloos worden geoefend, is de enige manier waarop kinderen leren rekenen. Helaas wordt deze 'ouderwetse' maar beproefde methode niet meer in het reguliere basisonderwijs toegepast, waardoor basisschoolleerlingen onnodig slecht presteren op rekenen en met een achterstand het voortgezet onderwijs instromen. Jammer, want met een gedegen methode zie je zo snel resultaat. Daarbij heeft Foutloos Rekenen zeer kundige en toegewijde docenten, die hun leerlingen niet laten gaan voordat ze werkelijk foutloos de eindtest hebben gehaald. Met de mogelijke oprichting van de Alan Turing School kan Foutloos Rekenen een wezenlijke bijdrage leveren aan het verbeteren van de kwaliteit van het basisonderwijs in Amsterdam"

29 december 2015

Robert den Broeder
Consultant & Trainer for Organizational Behavior Management (OBM) at Trigono

"Ik heb de docent leren kennen als een enorm aardige man. Zeer gedreven, doch geduldig docent die in staat is om ieder kind beter te leren rekenen. Zeer effectief en met tastbare resultaten in een korte termijn. Ook namens mijn dochter Suzanne enorm bedankt voor de hulp en toewijding!"

21 december 2015

Maarten Ter Linden
advisor at Advies en Management Onderwijsvastgoed

"Mijn kleinzoon heeft de lessen gevolgd bij Foutloos Rekenen. Op de basisschool had hij voor rekenen zware onvoldoenden. Hij zit dit schooljaar voor het eerst op het V.O. Zijn cijfer voor rekenen is nu 7,9. Dit is het resultaat van de lessen van Foutloos Rekenen. 
Maarten ter Linden." 

25 september 2015

Erol Oner
Vice President at Credit Europe Bank N.V.

"The teacher is very enthusiastic and an experienced Maths teacher with strong technical background. The methodology he exercised to the students helps them to learn, explore and, most importantly, love the Maths. He has been teacher for my 2 kids and both have been successful at the school by increasing their performance and have more confidence. I strongly recommend him"

26 maart 2015

Anja Dekhuijzen
Partner at Whitebridge Advocatuur

"De docent is een intelligente en gedreven docent, die met veel toewijding het beste op rekengebied haalt uit zijn leerlingen. Gerjan"

Moeder van Arvid

"Mijn zoon Arvid scoorde met rekenen voor de Cito in groep 1 tot en met 5 altijd een A of B. In groep 6 en 7 kwam daar verandering in en werd het een B score en af en toe een C score. Door vrienden kwam ik in aanraking met het NMI. Het NMI tracht door training, kinderen secuurder te laten werken om zo een beter resultaat te krijgen. Aangezien de rekenstof in de groepen 6 tot en met 8 meerdere onderwerpen behandeld, is er minder tijd om in te oefenen op school. Het leek me daarom een goed idee om mijn zoon Arvid een rekentraining te geven bij het NMI. In het begin klaagde hij wel dat hij veel huiswerk mee kreeg. Maar dat klagen veranderde in gedrevenheid, toen hij merkte dat hij sneller en beter kon rekenen. Hij vertelde mij dat de uitleg van de sommen duidelijker werd gegeven dan op school en dat hij het nu beter begrijpt. Arvid zegt dat als hij terugdenkt aan zijn training hij nu pas goed weet wat leren inhoud. Door van te voren je huiswerk te verdelen over de week en elke dag een uurtje eraan te werken, raak je aan het maken van huiswerk gewend, onthoud je het beter en maak je minder fouten. Hij heeft in groep 8 een hogere cito score gehaald dan verwacht werd. Ik ben van mening dat het NMI daar een grote bijdrage aan heeft geleverd."

Moeder van Juna

"Juna heeft de cursus “Foutloos Rekenen” gevolgd om foutloos te kunnen
rekenen op basisschool niveau en omdat dat haar zo geholpen heeft, hebben we haar ook als voorbereiding op de middelbare school de cursus “rekenen voor gevorderden” laten volgen.
Met als resultaat dat ze de stof op de middelbare school goed kan volgen en zelfs voor ligt op de rest van de klas. Top!"

Juna

"In het begin zag ik er tegen op om elk weekend wiskunde te doen, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb er veel van geleerd en het was nog leuk ook."

Moeder van Martijn

"Mijn zoon ging achteruit met zijn rekenwerk. Het tempo in de klas wordt hoger naarmate hij ouder wordt en de klassen zijn groot. Soms had hij meer uitleg nodig en daar is dan geen tijd voor in de klas. Ook had hij soms meer oefenmateriaal nodig om de stof goed te begrijpen.

NMI geeft veel persoonlijke aandacht en is enorm flexibel qua planning van de lessen. De leraar is geduldig en er is veel oefenmateriaal beschikbaar. De rekenmethodes worden duidelijk uitgelegd en daarna wordt veel huiswerk meegegeven. Er zijn tussentijdse toetsen om te checken of de stof ook daadwerkelijk beheerst wordt. Is dat niet het geval, dan wordt hier extra aandacht aangegeven, net zo lang totdat dit wel het geval is.

Het huiswerk vergt veel discipline, elke dag moest hij aan het werk en soms best lang, maar uiteindelijk heeft NMI ervoor gezorgd dat mijn zoon weer op het rekenniveau van zijn klas is. Hij is zekerder en vindt zijn rekenhuiswerk niet meer zo’n enorme opgaven."

Noémi

"Hoi, ik ben Noémi,
Twee jaar geleden had ik best een achterstand opgelopen met rekenen. In groep 8 kon ik een cursus Basisrekenen gaan volgen bij het NMI. Ik zag er best tegenop, extra uren in rekenen stoppen is niet mijn idee. Het ging anders, ik vond het leuk, ik kreeg veel zekerheid door de andere aanpak en ik geloof echt dat ik goed ben gaan rekenen. Nu zit ik op de middelbare school, ik vind Wiskunde één van de leukste vakken en ik haal mooie cijfers. Als anderen hun rekenmachinetje pakken kan ik het nog steeds uit mijn hoofd, dat voelt fijn. Mijn broertje zag dat ik lol had en wilde een jaar later ook de cursus volgen met een groepje slimpies uit groep 7. Op school deed hij niet meer veel aan rekenen, maar dit vond hij weer leuk. Hij had veel lol in het leren sneller te rekenen en vragen op te lossen die hij nog moeilijk vond, bovendien ging hij minder foutjes maken. Mijn zusje uit groep 5 wil ook al, maar zij moet nog even wachten."

Wat mensen over ons zeggen op Facebook

29 januari 2016

Michael Tedja
Teacher at the Sandberg Institute, Amsterdam

"Mijn naam is Michael Tedja. Ik ben beeldend kunstenaar, schrijver, dichter en curator. Mijn vriendin, Miek Hoekzema schrijft kinderboeken en maakt daar educatieve voorstellingen bij. Onze zoon heet Malcolm. Malcolm kan goed leren. Hij is goed in taal en rekenen en heeft een klas overgeslagen. Hij zit nu in groep zes. Ook na een klas overgeslagen te hebben zocht Malcolm uitdagingen, met name op het gebied van rekenen. Een jaar geleden hebben wij contact gezocht met het NMI. Het eerste gesprek met de docent verliep heel goed. Malcolm was zeer enthousiast. Omdat Malcolm toen nog in groep vijf zat voorzag het NMI in eerste instantie niet in een aanbod voor een kind van zijn leeftijd. Maar na een vervolggesprek was de docent al snel overtuigd van het enthousiasme en de inzet van Malcolm. De cursusstof was behoorlijk omvangrijk. Toch voelde Malcolm zich als jongeling, zeer serieus genomen. Hij werd niet beknot (in zijn spervuur aan vragen). Het diploma hangt nu prominent in ons huis. Onze zoon kijkt er vaak naar en is er erg trots op. Ook stimuleert het hem verder zijn best te doen op school. Hij ervaart het als een overwinning op zijn eigen capaciteiten. Het belangrijkste is dat wij door de rekencursus hebben gezien dat onze zoon in staat is om zich langdurig te concentreren op complexe materie en om die materie om te zetten in concrete resultaten. Met dank aan het NMI.

Hartelijke groeten van 
Michael Tedja,en Miek Hoekzema."

6 januari 2016

Jan-Willem Huisman
Owner, IJsfontein Playful learning

"Na 8 jaar basisonderwijs kon mijn dochter niet rekenen. Discalculie was de verklaring van de docenten. Toen we zijn gaan oefenen voor de Cito toets kwam ik er achter dat ze goed in staat was sommen te maken die we eerder hadden geoefend. In dezelfde periode kwam Aydin langs bij IJsfontein om te praten over de mogelijkheden zijn rekenmethode te digitaliseren. Ik raakte geïnspireerd door deze aanpak en besloot mijn dochter mee te laten doen aan zijn cursus van12 weken. De methode van het Nederlands Mathematisch Instituut is geen wondermiddel maar een gestructureerde aanpak om stapsgewijs te leren rekenen. De docent is een rustige docent die de kinderen het vertrouwen geeft dat ze kunnen leren rekenen. Na 12 weken kan mijn dochter foutloos rekenen en helpt haar oudere zus met het maken van wiskunde sommen." 

31 december 2015

Mary Bulterman
Interim Management Assistant bij AkzoNobel.

"Ik ben de docent zeer dankbaar. Onze zoon had grote moeite met rekenen en op school kreeg hij niet de hulp die hij zo nodig had, ondanks meerdere verzoeken van onze kant. Het knagende gevoel dat er meer inzat dan dat eruit kwam werd bevestigd door de cursus Foutloos Rekenen. In een paar weken tijd veranderde onze zoon in een vlotte rekenaar met zelfvertrouwen. Dit is nou precies waar ieder kind dat worstelt met rekenen recht op heeft: aandacht, goede uitleg en de personal touch! Chapeau!"

27 december 2015

Bert Jonker
Manager Product & Performance Management at Syntrus Achmea Pensioenbeheer

"Foutloos Rekenen heeft mijn dochter ondersteund bij het leren rekenen. Op de middelbare school bleek dat mijn dochter geen goede basis op de basisschool had gekregen voor het vak rekenen. Ik heb de docent leren kennen als een enthousiaste en toegewijde leraar, die met grote inzet mijn dochter een solide basis heeft gegeven om op de middelbare school verder te kunnen. Mede dank zij zijn inspanningen heeft mijn dochter haar middelbare school gehaald."

5 december 2015

Anne Lamers
Account Manager at VCK Travel

"De docent is erg sterk in het overbrengen en geduldig nader uitleggen van rekenformules." 

19 april 2015

Carina Benninga
Directeur bij Bureau Benninga

"De docent is zeer toegewijd aan zijn taak. Hij heeft veel kennis van zaken en brengt dit op een heel prettige manier over aan de kinderen. Hij legt alles duidelijk uit en als je het niet direct begrijpt heeft hij alle geduld om het nogmaals uit te leggen. Hij doet er alles aan om het je te leren. Hij is heel aardig en rustig, aldus de kinderen en helpt je graag"

Ouders van Jens

"Jens  heeft deelgenomen aan de rekencursus voor groep 7 en 8. Wij hebben hier als ouders voor gekozen, omdat hij behoefte had aan wat extra uitdaging in het rekenen. Tevens het dagelijks maken van huiswerk sprak ons aan, om alvast een ritme te vinden voor het voortgezet onderwijs. Het plezier in gaan naar de cursus, leren en zelfstandig huiswerk maken, gaf aan dat Jens genoot van de aangeboden stof. De basis is gelegd voor de entreetoets en de verplichte rekentoets die vanaf het schooljaar 2014-2015 meetelt voor het eindexamen, dit zien wij met vertrouwen tegemoet, mede door het enthousiasme van de NMI docenten!"

Jens

"Ik dacht eerst dat 2 uur rekenen per keer wel heel lang zou duren, maar de tijd vloog voorbij. Op het eind van de les kregen we een raadsel mee naar huis, dat vond ik heel erg leuk. Soms moest ik lang nadenken voordat ik een antwoord had gevonden. Procenten, breuken en metrieke stelsel hadden we nog niet behandeld in de klas, en wel op de cursus. Dat was leuk!"

Ouders van Lars

"Lars heeft deelgenomen aan de basiscursus wiskunde. Wij hebben als ouders gekozen om hem te laten deelnemen aan deze cursus, om een gedegen basis te leggen voor de toekomst. Het maatwerk, de extra aandacht voor onderwerpen die op school aan bod komen, zorgen ervoor dat Lars alle toetsen gemiddeld boven de 8 scoort! Als de afgesproken uren een keer niet uitkwamen, werd er vanuit het NMI altijd een alternatief geboden. Hulde, in deze 24/7 tijd!"

Lars

"Ik keek er niet echt naar uit, maar ik moest van mijn ouders. Maar al snel zag ik in dat het ook wel leuk is om goede scores te halen op school. Er worden onderwerpen behandeld die ik nog steeds niet op school krijg, dan loop ik al op de stof vooruit. Ik begrijp alles goed! En als ik iets moeilijk vind, kun je via de groepschat op Whatsapp altijd hulp vragen. Handig toch!"

Ouders van Maurits

"Onze zoon Maurits is in groep 7 begonnen met een basiscursus rekenen. Wij merkten namelijk dat in het huidige onderwijs op de basisschool bepaalde simpele vaardigheden zoals staartdelingen en breuken minder goed worden behandeld. Na 10 keer meegedaan te hebben met de cursus, en het bijbehorende huiswerk te hebben gemaakt is Maurits met sprongen vooruit gegaan. Zijn resultaten op de CITO zijn sterk verbeterd.

We zijn erg blij met de A+ score van Maurits. De cursus was wel zwaar met heel veel huiswerk, maar hij heeft er ongelooflijk veel van geleerd, zowel qua rekenen als qua doorzettingsvermogen en is ook gegroeid in zijn zelfvertrouwen."

 

Sem

"Ik heb 3 maanden rekenles gevolgd in aanloop naar de eindcito. Het was prettig dat alle rekenstof vanaf de basis doorgenomen werd. Het heeft mij veel geholpen bij het maken van de cito, ik had de maximale score! De lessen waren leuk en leerzaam met een groepje kinderen."

Vader van Thomas

"Met heel veel toewijding wordt ernaar toegewerkt het maximale rendement uit ieder kind te halen. De cursus biedt ook verdiepings- en extra oefenstof t.o.v. de schoolstof. Ons kind is (weer) op A voor rekenen gekomen."